Test Expert Plus
Test expert plus
Test Expert Plus!

Test Expert Plus biyoimpedans teknolojisi ile kişiselleştirilmiş mükemmel bir sağlık deneyimi sunar.

Test Expert Plus birçok hastalığın temel nedenini hızlı, etkili ve herhangi bir yan etki olmadan belirlemeye yardımcı olur.

Bu kompakt teşhis cihazı, Dr. Voll un 40 yıldır geliştirilen  Vegatest yöntemine göre derinlemesine taramalar yapar: Biyoimpedansa dayanan çok sayıda teşhis yöntemi, ile doktorların ve terapistlerin Geleneksel Çin Tıbbından olduğu kadar günümüzün en modern tıp teknolojisinden de yararlanan bütüncül bir teşhise ulaşmasına olanak tanır. Test Expert Plus, diş problemleriyle bağlantılı yerel iltihaplanma noktalarını, stres altındaki organları, hasar noktalarını , organlar arasındaki karşılıklı etkileşimi tanır ve virüslerin, bakterilerin veya toksinlerin etkisini analiz eder.

kısaca

01 hızlı

40 yıllık klinik araştırmaya dayalı olarak, patojenik stresin, organ toksisitesinin ve sistem düzensizliğinin hızlı ve non-invaziv keşfini sağlar.

02 ağrı sızı olmadan

5000'den fazla patojeni herhangi bir delinme olmadan test eder, pahalı ve invaziv laboratuvar testlerine olan ihtiyacı ortadan kaldırır. Ek patojenik sinyaller eklemek için açık uçludur.

03 daha kişisel

Hastanın vücudu ve benzersiz biyolojik imzası ile diyaloğa girerek genel tanımlamalardan ayrı, kişiye özel teşhislere yönlendirir.

04 tek test çok sonuç

Tam geri bildirim döngüsü alerjilerinden organ düzensizliğine ve iltihaplanmaya kadar her şey için bir test seansı. Tüm vücut değerlendirmesi için Check Medical Sport ile entegre çalışır.

05 hedefe yönelik

Düzensiz organ sistemlerini mikro stimülasyon akımları kullanarak bulmak, hedef yönelik teşhis ve tedavi değerlendirmesi.

özellikler
timeline
daha fazla

06 sistem regülasyon terapileri

SRT program kartı aracılığıyla, beş element sisteminin hedefe yönelik fonksiyonel değerlendirmesi, metabolizmanın belirlenmesi ve enerji düzenlemesinin ölçülmesi mümkündür. Bu rapor kullanılarak homeopatik test ve terapi bilgileri (SRT) üzerinden organa özel metabolizma düzenleme tedavisi yapılabilir.

07 meridyen ölçümleri

Meridyen noktaları (akupunktur noktaları) önceden tanımlanmış bir sırayla ölçülür ve kaydedilir. Sol ve sağ taraflar için ölçüm değerleri karşılaştırılarak, terapötik yaklaşımlara (meridyen ekseni) karar vermek için ayrıntılı bilgiler ve rehberlik sağlar.

08 biyolojik index

Biyolojik indeks, yumuşak doku, interstisyel bağların yaşlanmasına değerlendiren benzersiz bir ölçüdür. Mezenşimin işlevi, hastanın biyolojik yaşını, yani yaşlanma/kötüleşme seviyesini yansıtır. Bu eşsiz indeks, hastanın genel sağlık durumu hakkında çok kapsamlı bir tanısal genel bakış sağlar. Ülkemizde benzeri olmayan bu test detoks terapilerimizin anahtarını oluşturur.

08 tam enerji taraması

Tam otomatik enerji taraması ile sadece 20 dakika içinde tüm vücuttaki enerji durumu, düzenleyici yetenek ve potansiyel iltihaplanma veya işlev bozukluğu alanları hakkında özet bir ölçüm sağlar.

Sadece bir kaç özelliğini paylaştığımız Test Expert Plus , biyorezonansın doğum yeri Almanya'da ve biyorezonansın kurucusu Dr.Voll un çalışmalarının geliştirilmesi ve kadim doğu tıbbının cihaza entegre edilmesi ile geliştirilmiş bir cihazdır. Ürün Avrupa'da geçerli bütün regülasyonlara sahip olduğu gibi bu tip cihazlarda çok bulunmayan FDA onayına da sahiptir.

ayrıtılı bilgi için arayın

Cihazlarımızı İstanbul'daki kliniğimizde görüp deneyimleye bilirsiniz..