Med Select
Med-select
Med Select

Med Select, vücudun kendi kendini iyileştirme gücünü vücudun doğal frekansları aracılığıyla harekete geçirir.  Klasik biyorezonans cihazlarının kullanıldığı her alanda üstün tedavi performansı sunar.

Ekranı üzerindeki grafik yönergeler ve hazır tedavi paketleri ile kullanıcı dostu bir cihaz olması, kademelendirilmiş nozot okuma özelliği ve terapistin isteğine göre arttırılıp azaltılabilen manyetik ve terapi dalga diğer bütün cihazlardan bir adım öndedir.

Bütün organlar üzerine direkt etkiler oluştururken, metabolik regülasyon ve dolaşım sistemi başta olmak üzere ikincil tedavi yüklemeleri, doğu tıbbına göre düzenlenmiş ek programları ve geniş homeopati remedy seçenekleri ile sumasyon etkisi oluşturabileceğiniz tedavi programları yapmanızı sağlar.

Tamamen Almanya'da Wegamed tesislerinde üretilen cihaz Tip IIA tıbbi cihaz kategorisinde olup, dünyanın her ülkesinde kullanmanıza olanak sağlayan sertifikasyonlara sahiptir.

kısaca

01 Doğal tedavi

Med Select, biyorezonans yöntemlerini kullanarak vücudun kendi gücü ve kaynakları ile doğal iyileşme sağlar.

02 hızlı

Homeopati felsefesini takip ederek daha stabil, biyolojik olarak bireyselleştirilmiş olduğundan hızlı düzelme sağlar.

03 fizyolojik patolojik efekt

Etki mekanizması hem fizyolojik regülasyon hem de patolojik formatlama şeklinde çift yolaklıdır.

04 teknolojik

Sistem her yıl update alan VDS (Digitazed vibriation informtaion) teknolojisini içerir.

05 kullanıcı dostu

Sistem yarı otomatik ve tam otomatik tedavi protokollerini hazır olarak sunarak kullanıcısına geniş tercih alanları ve kullanım kolaylığı sağlar.

özellikler
timeline
daha fazla

06 benzersiz

System Infomation Therapy (S.I.T)  alt yapısı ile akredite ve gelişmiş bir alt yapı ile gelir. Cihaz II A olarak onaylanmış tıbbi cihazlar kategorisinde yer alır.

07 bilimsel destek

Med Select, Alman teknolojisi ve titizliği ile cihaz güvenliği ve yazılımları açısından patolojik, fizyolojik ve metabolik geri bildirimler, karşılaştırmalı testler ve kontrollerle 15 yılda geliştirilmiştir. Geliştirme süreci de hep devam edecektir.

08 Akredite

Med Select Dr.Wolfgang Ludwig Biyofizik Enstitüsü tarafından deneysel olarak onaylanmıştır.

08 geliştirilebilir

3000 üzerinde patolojik ve fizyolojik tanımlama ile gelen cihaz kullanıcı deneyimleri ve özel tedavi protokolleri ile remedy tanımlamalarına izin vererek kullanıcıya özel hale getirilebilir.

nasıl

01 Modern

Bugün teknik olarak en modern yöntem olan biyorezonans terapisi yoluyla vücudunun çalışmasını tekrar doğru kanallara yönlendirir.

02 kronik hasatlıklara Yeni Yaklaşım

Alerjiler, toksinler, kronik ağrı, kronikleşmiş hastalıklar, cilt sorunları ve dolaşım sorunları gibi çeşitli durumlarda etkilidir.

03 daha etkin

Terapiye özgü elektrot yerleşimlerine görsel kılavuzluk yaparak  daha net sonuçlara ulaşılmasını sağlar. Böylece besinlerin ve oksijenin kullanılabilmesini ve toksinlerin ve atık ürünlerin parçalanmasında daha etkili olur.

04 kuvvetli antimikrobik etki

Bakteri, virüs ve mantarların daha saflaştırılmış preparatlar ile tanımlaması yapıldığından daha yüksek başarı sunar. Kişiye özgü preparatla içinde özel alaşımlı honey comb daha net ölçümler yaptığı için daha başarılı sonuçlar verir.

05 Akıllı tedavi protoklleri

Terapötik stratejileri hastaya özel reaktif kapasite, metabolik durum ve stres yükü ile otomatik olarak eşleştirir.

özellikler
timeline
daha fazla

06 tam kontrol

İstenirse özelleştirilebilir terapi parametreleri sunup hastalarınız özel planlamaları standart protokollere bağlı kalmadan tanımlayabilir her seansı kişiye özel bu parametreleri kullanarak yapabilirsiniz.

07 akıllı

Teknik titreşim bilgileriyle endojen (hastadan kaynaklanan) ve eksojen (doğal, sentetik) koşulları göz önüne alarak frekans hesaplamaları yapar.

08 uzun etkili

Kişiye özel oluşturulan ve taşınabilir SI (System Information) kartları ile etkiyi her hangi bir yan etki olmaksızın uzatıp terapinin günlük hayatınızda da devamın sağlar.

08 pratik

Cihaz ile gelen yazılım, cihazı tam olarak kontrol edebilir. Hastaya yakın çalışırken ise dokunmatik ekran ve ekran yönergeler büyük kolaylık sağlar. Ayrıca Hızlı ve verimli prosedürlerle evrak işlerini azaltır ve zamandan tasarruf sağlar. Verilerin konsültasyon gibi çeşitli amaçlar ile paylaşımın sağlar.

Sadece bir kaç özelliğini paylaştığımız Med Select, biyorezonansın doğum yeri olan Almanya'da ve biyorezonansın kurucusu Dr.Voll un çalışmalarının geliştirilmiş klasik öğelerini de taşıyan gelişmiş bir biyorezonans cihazadır. Ürün Avrupa'da geçerli bütün regülasyonlara sahip olduğu gibi bu tip cihazlarda çok bulunmayan FDA onayına da sahiptir.

ayrıtılı bilgi için arayın

Cihazlarımızı İstanbul'daki kliniğimizde görüp deneyimleye bilirsiniz..