Ozon

Ne hedefliyoruz?

Ozon1
Ozon dünyanın koruyucu meleği, canlı yaşamının garantisi...

Ozon tedavisi, ozonun yararlı etkilerini kullanarak sağlık problemlerine çözüm arama yöntemidir. Ozon, oksijen molekülünden oluşur ve doğada doğal olarak meydana gelir. Ozon tedavisinde, ozon molekülleri hastanın vücuduna verilir ve bu moleküllerin etkisi ile enfeksiyonlar, yaralanmalar veya diğer sağlık sorunları tedavi edilir.

Ozon, uygulanan doza göre sistemler üzerinde değişik etkilere neden olur, hem akut hem de kronik durumlarda başarılı tedavi olanakları sunar. Uygulama dozları önemli olduğundan ehil ellerde yapılması ayrıca önem taşır.

Ozon2
Ozon3
Artan oksijenlenme ve dolaşım etkisi ile kanın ulaştığı her yerde iyi sonuçlar oluşturabilir. Hatta geçirilmiş iskemik inme durumlarda, kronikleşmiş tablolarda bile etkili sonuçlar görülebilir.

Tedaviler

Ozon tedavisi genellikle enfeksiyonlar, yaralanmalar, romatizmal hastalıklar, kronik ağrılar ve bazı tümörler gibi birçok farklı durumda kullanılır. Tedavi ozonun hücreler arasındaki oksijen metabolizmasını arttırarak, vücudun doğal iyileşme mekanizmalarını desteklemesiyle sağlanır. Özellikle bu mekanizma bağ dokusu üzerini çok net etkiler gösterir.
ağrı

alerjiler