Obezitede Biyorezonans

obezitede biyoreoznans

Biorezonans vücudun doğal elektromanyetik dalgalarını izlemek, test etmek ve hatta vücudun kendini iyileştirmeye başlamasını sağlamak için kullanan bir yöntemdir.

Biyorezonansın obezitede kullanımı, metabolizmanın düzenlenmesi, stresör faktörlerin ortadan kaldırılmasını amacı iledir. Bu sırada tedavi protokollerine metabolizmanın yeniden düzenlenmesi ve vücudun kilo alımına neden olacak besinlere olan isteği azaltacak düzenlemeler de yapılır.

Danışanlarımızın, biyorezonans terapi seansları öncesinde vücutlarındaki stresörler için testleri yapılır. Bu derin analiz, sonraki seanslar boyunca kılavuz olarak kullanılır. Tespit edilen stres etkenleri, hastanın vücuduna geri iletilen programlanmış dalgalarla ortadan kaldırılır, metabolizmaya yağ ve şekerin kullanımı konusunda yönlendirmeler yapılırken, stres faktörlerinin ortadan kaldırılmasıyla kilo verme daha da kolaylaştırılır.

Tam uyum, yüksek başarı

Biyorezonans tedavisi, kilo verme programına yardımcı olma potansiyeline sahip olsa da, danışanlarımız, yöntemin onlara tek başına elde etmeleri gereken sonuçları sağlamayacağını bilmelidir. Bu seansların, hastanın sağlıklı beslenmesini ve intoleransı olan gıdaları diyetinden çıkarmasını sağlayan doğru diyet değişiklikleriyle birleştirilmesi gerekir. Ayrıca bilindiği üzere egzersiz, kilo vermede önemli rol oynayacaktır.

Sonuç

Biyorezonansı temele inen ve sorunları, köklerinde çözmeye çalışan bir yöntem olarak düşünsek de gerçekten kilo vermek ve geri almamak istiyorsak yaşam tarzımızı yeniden planlamalıyız. Bu kapıyı biyorezonans ile açabiliriz.

Kliniğimizde fazla kilo sorunların çözülmesinde biyorezonans tedavisi ile birlikte tedavi başarısını arttıracak farklı yöntemler kombine olarak uygulanmaktadır.

Biorezonans ve obezite
obezite tedavisinde biyorezonans