Biorezonans

Biorezonans nedir

Biorezonans, tamamlayıcı tıp alanında yer alan bir terapi yöntemidir. Temel fikri, insan vücudundaki biyoelektrik frekansların ve enerji alanlarının sağlık durumunu yansıttığına inanmaktır. Bu terapi yöntemi, vücuttaki enerji dengesizliklerini tespit etmeyi ve düzeltmeyi amaçlar.
Biorezonans terapisi, vücuttaki elektromanyetik titreşimleri ölçerek, bu titreşimlerin normal frekanslarından sapmaları tespit etmeye çalışır. Sapmalar, hastalık, alerji veya diğer sağlık sorunlarına işaret edebileceğine inanılır. Bu tespit edilen sapmaların düzeltilmesi için düşük seviyeli elektromanyetik dalgalar kullanılabilir. Buna "rezonans frekansları" gönderme olarak da adlandırılabilir.

Ne hedefliyoruz?

parkinson

Kliniğimizde uyguladığımız yöntemler ile hastaya bütüncül olarak bakarken, modern tıp ile geleneksel tıbbı, branşlaşan tıp ile genel tıbbı birleştirmeyi hedefledik.

Genel ilkemiz, sağlık sorunlarına sadece belirtilere değil, hastalıkların bir nedenden kaynak bulan uyarılar olduğunu dikkate alarak çözümler sunmaktır.

DİYABET

Kronikleşen sorunlara, alternatif yorumlar ile yaklaşmak. Çözüm odaklı olsak da, bulgularda gerileme (remisyon) sağlamanın da insan hayatına olumlu bir dokunuş olduğunu düşünerek bilimsel birikimleri son noktasına kadar kullanmak ve modern tıbbın sağlayacağı kazanımlara destek sunabilmek.

ZİRVE

Önlenebilecek sorunları, önceden fark etmek, fark ettirmek. Vücut performansınızı maksimumda tutmak. Çevresel faktörlerin üzerinizdeki etkilerini silmek. Sizleri yarınlara risklerden arındırılmış, kaygı veren ihtimaller en aza indirilmiş olarak hazırlamak.

Sorun çıkarabilecek ihtimalleri azaltarak daha uzun ve kaliteli bir hayat sağlayabilmek.

Tedaviler

Kliniğimizde biyorezonans terapileri, Alman teknolojisi ile üretilmiş, CE, FDA, MDR onaylı, teknolojik gelişmelere paralel olarak düzenli  yenilenen, Türkiye ve Azarbaycan temsilcisi olduğumuz Wegamed cihazları ile yapılmaktadır.
ağrı

Biyorezonans ağrı etkenini regüle etme, ağrı yolaklarında iletiyi baskılama, beynin ağrıyı algılaması ve işlenmesini düzenleme bakımından etkili tedavi yöntemlerinden birisidir. Ayrıca kliniğimizde ağrı tedavisi için invazif yöntemler dahil bir çok tedavi seçeneği uygulanmaktadır.

alerjiler

Biyorezonansın etkili olduğu alanlardan birisi de alerjidir. Biyorezonans uygulamaları ile bir uzmanın denetiminde başarılı teşhisler konmasına ve etkili tedavi sağlaması mümkündür.

kronik ağır metal etkileri

Ağır metaller, bizi gelecek yaşamımızda umulmadık ciddi hastalıklarla karşı karşıya bırakacak vücut yüklerinden biridir. Vücutta ağır metallerin varlığı biyorezonans uygulamaları ile saptanabilmekte ve tedavisi başarılı bir şekilde yapılmaktadır.

kalp problemri

Bütün organ, doku ve hücrelerde olduğu gibi kalbimize de düzenleyici etkisi ile özellikle ritim problemleri olmak üzere modern tıbbı destekleyen ve ilaç kullanımını azaltan katkılar sağlar.

İleri  holistik analiz

FDA, TUV gibi onay kuruluşlarından akreditasyon almış kaliteli cihazlar ile binlerce hastalık kısa süre içinde değerlendirilir. Bunun için doktorunuzun ayrıntılı bir anamnez alıp araştırma yönü ve yöntemlerini tespit etmesi gerekir.

Kronik yorgunluk

Çağımızın hastalığı kronik yorgunluk sadece bir ruh hali değil aynı zamanda bir beden ve beyin halidir de. Biyorezonans çözüme katkı saqğlayacak yöntemlerden biridir.

Hormonal denge

Vücudumuzda iç iletişimi sağlayan hormonlar ancak uyumlu çalıştığında doğru bir akış oluştururlar. Biyorezonans bütün sistem organellerine ulaşabildiğinden modern tıp ile birlikte hızlı ve etkili bir çözüm sunmaktadır.

çevresel ZARARLI etiklerin temzilenmesi

Yaşadığımız şehirler, binalar, kullandığımız cihazlar, coğrafyamız, frekans kirliliği oluşturur. Her faktör ise epigenetik etkiler ile gelecek kuşakları ve anlık yaşamımızı etkiler. Bu etkileri silmekte biyorezonans en efektif yöntemdir.

Menopoz, adet ağrıları

Kadınlarda hormonel değişiklikler nedeni ile çeşitli şikayetlere neden olan bu durumlarda  biyorezonans, düzenleyici uyarıcıları ile önemli bir rahatlık sağlar.

Bitmedi

gıda İntoleransı

Enzimatik düzeyde olumlama sinyalleri ve inflamasyon önleyici tedavileri ile biyorezonans tölerasyon bozukluklarında olan hasarı tamamen düzelttiği gibi intölerasyon etkilerini de azaltabilir. Özetle daha sağlıklı bir sindirim sistemi sağlar.

solunum problemleri

Özellikle astım, bronşit gibi alerjik mast hücre stabilizasyon sıkıntıları ile oluşan solunum problemlerinde biyorezonans tartışmasız iyi bir tedavidir.

alkol, sigara bağımlılığı

Biyorezonans ile bağımlı olunan maddeye ihtiyaç silinirken, nöralterapi ve beyin düzenleyici dalgaları ile tedavide kalıcılık sağlanır.

Obezite ve gıda bağımlılığı

Biyorezonans ile obezite tedavisi nedene yönelik olarak yapılır. Bağırsak çalışması, ruhsal ve metabolik düzenleme yapılır.

Anti-agıng

Tekrar iyi bir cilde sahip olmanın en basit, en etkili ve en az yan etkili yöntemi biyorezonanstır. Kollojen doku aktiflenmesi ve rejenerasyon sitümülasyonu ile cildi yıllar öncesine geri çekebilir.

romatizmal hastalıklar

Romatizmal hastalıklar akut ve kronik iltihaplanmalar üzerine gelişir. Kuvvetli bir bağışıklık düzenleyicisi olan biyorezonans romatizmal hastalıklarda nedene yönelik tedavinin etkili bir parçasıdır.

bagışıklıK arTtırma

Biyorezonansın iddialı olduğu konulardan bir tanesi de bağışıklık sistemi desteğidir. Hem mikromoleküler hem de hücresel düzeyde frekanslama ile sistemin çalışmasını aktifler.

diyabet ve metabolizma

Hormonal sistemin güçlü düzenleyicisi biyorezonans, aynı zamanda pankreası da kontrol edebilir. Pankreas langerhans hücrelerinin aktivasyonu, hücre duvarlarında insülin reseptör duyarlılığı artışı ve glikoz ihtiyacını azaltıp metabolizmasını hızlandırarak çözüm sunar.

doğal cilt sağlı

Biyorezonans doğal kollojen aktivasyonu ve ter kanallarının uyarılması ile daha taze ve dış etkilerden kolay etkilenmeyen, ısı dengelemesini daha kolay yapan bir cilt oluşturur.

Bitmedi

depresYon

Çağımızın hastalığı olan depresyon farklı belirtiler ile karşımıza çıkmakta ve pekçok hastalığa eşlik edebilmektedir. Beyin frekans düzenlemesi yapan biyorezonans ile  tedaviye destek sağlanır. Erken tanı ile tedavi başarısı artmaktadır.

uyku problemleri

Uyku için gerekli beyin frekansı ve bölgelerin düzenlenmesi size kaliteli ve derin bir uyku ile dinlenmiş bir vücut ve güne daha iyi bir başlangıç sağlar.

öğrenme güçlüğü

Beyinin optimal algılama ve öğrenme frekanslarını tetikleyerek bilginin hızlı ve olabildiğince kalıcı olarak alınmasını sağlar. Dikkat eksikliklerini azaltır. Ardından aromaterapi ile öğrenmeye koşullanan beyine hatırlatıcı destek sunulması da önerilir.

atletik performans artışı

Özellikle WegaCheck ile yapılan testlerde vücut altı ayrı yapı halinde incelenerek bir kıyaslama ve blokaj tahlili yapılır. Bu çıktılar ile kaslardaki antrenman eksikliğinden, organ streslerine kadar geniş bir yelpazede bilgiler derlenir, performans açıkları saptanır.

covId sonrası bulgular

COVID enfeksiyonu geçiren kişilerde, virus  vücudumuzdaki 37 trilyon hücreyi bir şekilde etkiledi. Geç dönem sonuçlarını bilemediğimiz bu hastalık, hafıza, denge problemleri, bağışıklık sistemi zayıflaması gibi uzayan etkilerde oluşturdu. Biyorezonans terapileri  ve COVID'e özel programları ile bağışıklık sisteminin düzenlenmesi sağlanmakta, hastalığa bağlı uzayan yan etkiler düzelmektedir.

Kronik enfeksiyonlar

Biyorezonans cihazları binlerce bakteri, virüs ve fırsatçı organizma tanıyıp onları tedavi edebilecek sistemlerle donatılmıştır. Sadece bununla kalmayıp kişiye özgü patojenleri de tanımlayıp tedavi seçenekleri sunar. Ek olarak bağışıklık destekleri ile soruna daha hızlı şifa olur.

sindirim sistemi hastalıkları

Kronikleşen gaz, karın ağrısı, kabızlık gibi bulgular ile yaşadığımız sindirim problemleridir. Biyorezonans, bağırsak motilitesi, enzimatik destek, bakteri kolonizasyonu gibi bir çok destek tedavisi ile bu sorunlarınızı çözebilecek tedavi yöntemlerinden birisidir.

cilt hastalıkları

Cilt sorunları sıkıntıların görünen yüzleridir. Biyorezonans bu sıkıntıları bulup nedene yönelik tedaviler ile cildimize destek verir. Ayrıca kliniğimizde biyorezonansa ek sağıltım yöntemleri de kullanılmaktadır.

ve yüzlerce hastalıkda

Teşhis için kullandığımız  cihazlarımız 30 dakikalık bir süre içinde 6000'nin üzerinde ayrı frekansı tarar ve şikayetlerinize neden olabilecek yol gösterici bilgiler sağlar. Bu bilgiler kliniğimizdeki uzman doktorların değerlendirmesi ile sizlere en yüksek düzeyde sağlık desteği vermemize yardımcı olur.